godmorgon sunshines! ♥

vaknade vid 9 imorse. Då slog jag på one tree hill.
Jag följer den serien och jag har alla boxar på dvd.
Så nu är jag på tredje boxen.
Det är helt sjukt, det är så sjuuukt grymt, man vill bara se mer hela tiden!♥
Efter jag hade sett ett avsnitt, som är 40 minuter, kom mamma ner och sa att frukosten är klar.
Så nu har jag nyss ätit frukost och jag ska snart börja göra mig klar till stallet.
Jag ska nog rida Parillo och Cuba idag.
Med Parillo ska jag ha lite markarbete, så han får anstränga sig lite.
Med Cuba ska jag rida på banan, se hur hon är och jobba utifrån det!
Hoppas ni alla får en underbar dag.

vi hörs senare! ♥


bästa serien någonsin! :)


Kommentarer från er söta läsare!
Postat av: ▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

Riktigt bra blogg:D



händer det nått kul resten av sommaren då?:) kram/Alexia

2012-07-24 @ 14:49:14
URL: http://alexiazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0