Hemmaaaa! ♥

Stalldagen var super rolig.
Först red jag nizze barbacka. Han var superfin!
Jag lär mig honom mer och mer för varje gång jag rider honom.
Efter det var de Parillos tur.
Han fick gå ett markarbetes pass på utebanan.
Jag började med att rida travbommar, och fortsatte sedan med att hoppa en liten grind.
Parillo var väldigt pigg och glad, så det var jätte skönt.
Åhh han var så himla duktig, jag skulle prova att rida över ridbanan och han skulle byta galopp.
Det har jag tränat lite på, men inte så mycket.
Han bytte hur bra som helst, utan någon bom eller någonting. Min finaste! ♥
Sen spolade jag av honom för det var så varmt ute och han blev svettig.
När jag släppte ut honom ville han inte gå ifrån mig, gulleponny!

Imorgon ska familjen troligtvis till landet, då kommer det inte bli lika bra uppdatering.
Men jag kommer absolut blogga!

vi hörs sen! ♥


Jag älskar dig min finaste! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer från er söta läsare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0