Information om mig!♥

Tjenis, kul att du har hittat hit!
Jag heter alltså Elin Sönnerfors och jag är född 1998, alltså är jag fjortis!
jag älskaaaaaaaar hästar, mest av allt in this world.
Vid nyår fick jag min första alldeles egna ponny.
Han heter Parillo, mer information om honom kommer i nästa inlägg. hihi :)
Min familj består av min mamma, min pappa och min storasyster som är född 1996.
Vi bor i en villa i tumba, som ligger ca 30 minuter från stockholm.
För övrigt är jag en väldigt glad och positiv tjej som älskar sitt liv.
Jag bytte skola förra sommarlovet, så nu går jag i kunskapsskolan i botkyrka,
och jag är väldigt väldigt väldigt glad att jag bytte dit.
Har fått massor med nya underbara vänner, jag lär mig mycket mer, och jag har de bästa lärarna!
 Jag spelade fotboll när jag var yngre och jag var faktiskt ganska bra :)
Fotbollen och ridningen krockade så jag var tvungen att välja.
Det var väldigt svårt, men det blev tillslut ridning.
Det är jag väldigt glad för, annars hade jag inte haft parillo nu!
Det var väll all information jag hade nu, ni kommer ju lära känna mig under vägen!
Låter jag intressant? Hoppas det! ♥

här kommer lite bilder på mig!





Kommentarer från er söta läsare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0