Information om Parillo!♥

Jaaa, vart ska man börja?
Världens absolut mest underbaraste ponny, finns ingen bättre!!!!
Parillo är född 06, och är en maxad c-ponny.
Hans färg vet jag inte riktigt vad den heter, hihi den är lite speciell.
På vissa ställen är han ljusbrun, på vissa grå och på vissa vit. Ni får se själva på bilderna som finns i slutet.
Parillo är efter Orchis Frivaldi och undan Pamela.
Bägge hans föreldrar blev placerade i SM i fälttävlan, så han har en fin stamm.
Hann har en helsyster som heter Poesi, hon är ett år äldre än Parillo.
Parillo har många halvsyskon, som är efter samma pappa.
Vi står på ett ställe i haninge som heter lövtorp, ligger två minuter från Årsta Runsten.
Världens bästa ställe, vi har ridhus, utebana, underbara hagar, och det bästa är allt underbart folk. ♥
 Jag och parillo har utvecklats en del sen jag köpte honom.
Vi har tävlat LC i dressyr med okej procent. Vi har tävlat LD/LC/ omhoppning i LB, i hoppning.
De ända gångerna vi har fått 4 fel i hoppning är i 3 LD, då han har rivit ett hinder.
Resten av våra tävlingar har vi vart felfria, och kommit trea en gång.
Parillo är grymt snäll och positiv i allt man ska göra med honom.
Han skulle aldrig göra något dumt mot någon med flit.
Han är lite i trots åldern nu, men det är nog alla 6:åringar.
Det var allt för min prins.

här kommer lite bilder och filmer.







90 cm
 


 

Det var all information än så länge. Hoppas ni fortsätter följa mig och min ponny! ♥


Kommentarer från er söta läsare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0