Stallet idag! ♥

Åkte till stallet så jag var där vid 11.
Var helt hypad i bilen för jag skulle få träffa både Maja (bästavän), Parillo och alla andra underbara!
Tog in min älskade ponny plutt som jag inte hade träffat på en vecka eftersom jag har vart i götet.
Blev helt överlycklig när jag såg honom, att man kan sakna sin ponny så sjuuuukt mycket.
Gosade, borstade och gosade ännu mer.
Sen drog jag och maja iväg till grindsjön som ligger ca 40 minuter från vårat stall.
Vi red barbacka, för det är skönast om man ska vara i vattnet med dom.
När vi väl var där så hade vi skit skoj, plaskade och lekte i ca 25 minuter.
Parillo var grymt snäll hela vägen, han är så himla rolig att rida ut på! Så det gick jättebra. ♥
Sen red vi hem och då galopperade vi rätt mycket för att hästarnas kondis ska bli bättre! :)
När vi kom tillbaka fikade vi lite och sen red vi Cuba och Nizze, Emma Ödlunds hästar.
Jag och maja rider dom för att Emma är i USA.
Det gick super med nizze också, jag jobbade honom lång och låg.
Efter det så skulle jag rida kakan, en annan av Emmas hästar.
Kakan är en b-ponny så jag kände mig rätt stor.
Red inte så länge, kanske en halv timme bara.
Det gick också super bra!
Så stalldagen var helt perfekt, hästarna gick perfekt, solen sken och alla var glada.
Det är exakt så en dag i stallet ska va!


Fina nizze och Emma!♥

Fina kakan och Emma! ♥

Hörs senare!




Kommentarer från er söta läsare!
Postat av: Emma

Jätte fin blogg Elin! :D

2012-07-22 @ 19:41:12
URL: http://emmmajohanssons.blogg.se/
Postat av: Tess

Säg till när ni rider dit igen bor asnära där :D <3

2012-07-22 @ 20:50:59
URL: http://talse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0