utvärdering ''big miracle''!♥

jag kan börja med att säga att filmen är baserad på en sann historia.
Början av filmen var helt skum.
Jag förstod verkligen ingenting, det var först en sak sen en annan sak osv.
Men man kom in mer och mer i filmen på vägen.
Det handlade om tre valar som hade fastnat under en tjock is.
Så folk hade åkt dit och gjort ett hål i isen åt valarna.
Men det var de ända hålet de hade.
Men det blev kallare och kallare så isen började komma igen.
Så filmen handlade om hur alla människor skulle hjälpa valarna att överleva.
Jag bölade faktist ingenting, jag brukar böla till filmer, men inte den här.
Slutet var väldigt bra!
♥♥♥/♥♥♥♥♥. tre av fem



Kommentarer från er söta läsare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0